Založ si blog

Co sa vlastne stalo

Povodne som chcel pisat o dvoch veciach v dvoch clankoch ale pokusim sa to nejako sklbit do jedneho. Jedna vec mala mat nazov v style :“how to burn a marketing kampaň in second“ Druha mala byt o nasim slovenskych mediach a ich „zarucenych informaciach. Vcera okolo piatej som sa vratil z trencianskeho letiska. Vsetci urcite „zarucene viete“ co sa vlastne stalo. Myslim ze zarucene vie co sa vlastne stalo len mala cast z 33tis ucastnikov, a nie vsetci ti co trpli doma pri televiznych prijimacoch alebo ti co mali kazdych 10sekund prst na klavese F5 svojho pocitaca. Ako to vlastne bolo?

 

10 min pred padom stanu si v nom s holkou a dvoma kamosmi sedime a klepeme sa. V tom SKVOSTNA myslienka ist sa najest kym este neprsi a potom sa semka vratime , lebo tu to bude urcite bezpecne a nebude tu prsat. Zacina hrat skupina AMO no este pred nim vyhlasuju organizatory ze sa blizi strasna burka a ze mozno budu muset evakuovat stan, zarovno vyzyvaju ludi aby ak mozu odisli domov pre svoju vlastnu bezpecnost. Odchyzdame zo stanu a ideme sa najest. Po par minutach uz sme zaveseni na jednom zo stankov fast fuuudu a drzime ho aby ho neufuklo. Zacinaju zvonit telefony vola mama ze co sa stalo? Nikto nic nevie po par minutach sa dozvedame ze O2 arena spadla,.. vela zranenych,… jeden mrtvy! What the hell is that? Nasi doma vyplaseny asi ako niekolko tisíc rodicov po celom slovensku. Media v telke a na nete prinasaju informacie o neskutocnej panike na letisku a neviem o com vsetkom. Sanitky sa nemozu dostat k zranenym a pod. odchadzame sa balit a ideme domov len cestou ku stanu som videl asi 10 sanitiek lietat hore dolu. Dalsia z informacia dava svetu naznamost o neuveritelnom chaose v autoparku. Ano pripustam ,.. ale kazdy normalny a racionalne uvazujuci clovek musi uznat ze zastavenie premavky bolo nevyhnutne. Nedokazem si dost dobre predstavit tie tisece aut ktore by sa naraz vyvalili cez jeden vychod. „ ludia v panike bezmocne cakaju vo svojich autach“ docital som sa. No a co??

Jednou z dalsich veci ktore som dost nepochopil je akym sposobom sa media postavili k organizatorom. Organizátori nezvladaju situaciu na trencianskom letisku- pise dalsi portal! Dovolim si milion krat nesuhlasit. Myslim ze taku situaciu aka nastala nemohli zvladnut lepsie. A tyka sa to vsetych veci. Myslim ze keby som zodpovedny za 33tisic ludi asi by ma tiez netrapili dost stupidne otazky nasich medii ktore ako musim aj ked nerad priznat zo vsetkeho potrebuju doslova vyzmykat maximum, aj ked to mozno stoji paniku a slzi v ociach niekolko tisíc matiek doma pred televiznymi prijimacmi a obrazovkami pocitacov. Mrzi ma to co sa stalo, a hlavne ma mrzi to ako to bolo prezentovane verejnosti.

Ako vsetci viete zrutil sa stan O2. firma ktora do pohody ako takej investovala tisice €. Len stavba stanu a celkove naklady na jeho prevadzku stali obrovske prachy. Od stvrta ste mohli v areály stretnut ludi, ktori mali na sebe tricka a damske oblecenie O2. „O2 anjelov“ ktory vam ponukali karty na telefonovanie,… a milion inych atrakcii a marketingovych prostriedkov, aj topanky, kabelky, šaty. Nanestastie sa cela tato komunikacia znacky O2 doslova ZRUTILA v sekunde. Aj ked sa sice vravi ze aj negativna reklama je reklama myslim ze v tomto pripade tak ako pre znacku O2 ako aj pre celu POHODU toto tvrdenie pouzit zarucene nemozeme,…

Dokonaly student

29.11.2013

V máji som mal tú česť viesť vstupné pohovory do Sokratovho inštitútu. Štyridsaťpäťkrát som sa dookola opýtal tie isté otázky a snažil sa vnímať odpovede; niektoré nápadité, iné banálne. Prekvapilo ma, ako sa skupiny ľudí na seba navzájom podobajú: skauti na skautov, technici na technikov, umelci na umelcov. Akoby nejestvoval len jediný druh človeka, ale viacero od [...]

Zadielske svetlo

12.10.2013

Tento príbeh je súčasťou príbehu o vínku vlnke a krabičke. Porozprával mi ho raz jeden muž, ktorý je súčasťou tohto príbehu.Muž, ktorý pozná skutočnú vílu.Dobrú a kúzelnú. Tí dvaja, mnou už spomínaný muž a jeho víla sa jeden večer dohodli, že nasledujúcu nedeľu strávia prechádzkou v prírode a budú sa tešiť z krás zádielskej tiesňavy a vlastných radostne [...]

Nedela

28.08.2013

Otvoril som oči a dosť to bolelo. Bol už deň, z čoho som usúdil, že je asi nedeľa. Teda nie celkom z toho, skôr z toho, že mám stále na sebe krasne topanky a damske nohavice, čo znamená že včerajšia noc bola úspešnejšia ako som si myslel. Nahmatal som mobil v zimne bundy na zemi a topanky, lacne kabelky, šaty s námahou rovnajúcou sa batoľaťu, ktoré lezie na stoličku ho [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9390x
Priemerná čítanosť článkov: 1565x

Autor blogu

Kategórie