Založ si blog

Archív: august, 2013

Nedela

Otvoril som oči a dosť to bolelo. Bol už deň, z čoho som usúdil, že je asi nedeľa. Teda nie celkom z toho, skôr z toho, že mám stále na sebe krasne topanky a damske nohavice, čo znamená že včerajšia noc bola úspešnejšia ako som si myslel. Nahmatal som mobil v zimne bundy na zemi a topanky, lacne kabelky, šaty s námahou rovnajúcou sa batoľaťu, ktoré lezie na stoličku ho […]

Pokračovanie článku

Cesta z mesta

Ruku plavím vzduchom v aute čo plachtí lesnou cestou čo sa vlní ako had, som rukoplavec, s červenými ušami, veľkými červenými plachtami čo prepaľuješ pohľadom. Vietor robí šššššššššš, a ja sledujem paličku tvojho guľatého lízatka, čo pri nesprávnej otázke na mňa mieri ako palička dirigenta s jasnou výzvou aby môj orchester stíchol. Vonia ako jahody, obal od […]

Pokračovanie článku
786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

19.04.2024 06:15

Raketami zasiahli prístavné zariadenia. Ráno boli ostreľované mestá Dnipro, Kryvyj Rih a Synelnykove.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9390x
Priemerná čítanosť článkov: 1565x

Autor blogu

Kategórie